محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
امیرامیر، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

محمد و امیر عزیز دل

سندریلا

1391/9/14 20:06
نویسنده : مامان محمد
241 بازدید
اشتراک گذاری

محمد تازگی فیلم سندریلا خیلی دوست داره می اید که مثل اون جادوگر عمل کنه یک شب که مهمون داشتیم خاله زهره می خواست بیاد خونه جدیدمون محمد هم کلی مامانش رو اذیت کرد با شیطنت های بچهگی

مامانی داشت که جوجه چینی درست می کرد و اونها رو داخل سیخ چوبی می کرد بعد محمدامد گفت به من دو تا بابیلیبو بده مامان اولش چیزی متوجه نشد ولی با اشاره محمد دوتا از مامان گرفت به مامانش گفت کلاه تولدم کو می خوام بذارم محمد چوب ها گرفته بود دستش و مثل اون جادوگره با چوبها بازی می کرد

تو مثل یک فرشته زیبا همیشه به زندگی من طراوت می بخشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بازهم بابايي محمد
3 دی 91 18:49
البته من و ممانشم بايد دوست داشته باشيم. زوره ديگه
دخترخاله مهشید
31 مرداد 92 0:12
وااااای که چقدر اون شب منو با اون شمشیره زد.آخراش منم مجبور بودم واسه دفاع از خودم بترسونمش.محمدم وقتی خیلی میترسید عقبی میرفت میخورد زمین.بعدم یه نارنگی پوست کنده رو پرت کرد چسبید به دیوار.


عجب حافظه ای مرسی یک خاطره جالب برام زنده شد