محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
امیرامیر، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

محمد و امیر عزیز دل

سالگرد عقد

1391/9/18 4:26
نویسنده : مامان محمد
376 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه ساگرد عقد من وبابات بود عزیزم،من با بابای مهربونت توی تاریخ 17 آذر 84 با هم عقد کردیم با هم قسم خوردیم که در هر شرایطی با هم مهربون و هم دل باشیم niniweblog.com

 

و عزیز دل مامان که ثمره این زندگی شیرین تو هستی دلبند مامان

و چشمانت رازِ آتش است.
و عشقت پیروزیِ آدمی‌ست
هنگامی که به جنگِ تقدیر می‌شتابد.

 

شما امروز خیلی خیلی پسر عاقل و خوبی بودی البته شایان ذکر که به خاطر اون دوچرخه ایniniweblog.com

 

که بابابزرگ مهربونت برات خریده اینقدر خوشحالیniniweblog.comکه همه اش در حال شعر خواندنی میگی

دوچرخه قشنگ منniniweblog.com

 

پسر عزیزم تمام می شود
تمام ناگفته های من
فقط چند نقطه چین باقی می ماند
تا حرف های سادگی هایم را
دوباره تکرار کنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نیکا
20 آذر 91 14:02
مبارک باشه خانوم.
ایشالا به پای هم پیر و خوشبخت بشید.


مامان نیکا من و محمد شاد شدیم وقتی نوشته شما رو دیدیم مرسی که برای ما آرزوی خوشبختی کردیدامیدوارم که شما هم همیشه شاد و پایدار باشید