محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
امیرامیر، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

محمد و امیر عزیز دل

شیرینی پزون

1392/12/27 7:44
نویسنده : مامان محمد
805 بازدید
اشتراک گذاری

توی هفته آخر اسفند ٩٢ هستیم کلی کارهای عقب افتاده قابل توجه که امسال ما حدود یک ماهی کشید خانه تکانی اوهکارهامون که تمام شد محمد من هم امر کردن که مامان برامون شیرینی بپز من هم چون بچه خوبی بود گوش کردم پختم

 

ولی چشمتون روز بد نبینه کارمون که تمام شد آقا امد روی کابینت جعبه شیرینی ریخت اولش کلی ناراحت شدم چون شیرینی به شکل گل بود بیشتر گلها شکست من هم با خودم گفتم که عیبی نداره بچه ست دیگه ولی به اون این نگفتم کلافهبه محمد تذکر خیلی جدی که دیگه روی کابیت نباید بشینه البته این حرف تا یک مدت کوتاهی بود

جای همه شما خالی هم شیرینی گل مینا درست کردم که محمد دوست داره هم شیرینی نارگیلی که خودم دوست دارم البته عکس نگرفتم به براتون بذارم ولی طریقه پخت برای همه روی وبلاگ می ذارم خیلی راحت به صرفه برای خانواده چون بچه ها دوست دران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)