محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
امیرامیر، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

محمد و امیر عزیز دل

روز شمار من و داداشها

1392/12/27 7:02
نویسنده : مامان محمد
585 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان وبلاگ محمد عزیز دل من توی این چند وقت سرگرم بچه ها بودم کلی گرفتار البته با کوله باری از تجربه که باید با بچه ها مثل خودشون رفتار کنیممتفکرقابل توجه که با کمک بابای بچه ها یک روانشناس عالی

به قول معروف القصه این فرشته های کوچولو که اینقد پاک و ناز من دوتا شو دارم که باید به خوبی از اینها مراقبت کنم خوشمزه

محمد و امیر این روزها کلی با هم بازی می کنن با هم خوشاند و موقعی هست که محمد به قول خودمون بچگی می کنه با اون مثل عروسک می خواهد که بغل کنه توی خونه راه ببره آخ

از محمد بگم که خیلی خوشحاله که خدا به اون داداش داه همه اش می گه از وقتی نی نی به دنیا امده اینگار من دارم بزرگ می شم تا به شما کمک کنم قلباین محمد جونی هم عشق منه ولی شایان ذکر که هیچ بچه ای مثل بچه ای اول نیست محمد تمام وجود منه قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)