محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
امیرامیر، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

محمد و امیر عزیز دل

باغ لاله

1391/8/17 4:06
نویسنده : مامان محمد
343 بازدید
اشتراک گذاری

اردیبهشت سال ٩٠ شما همراه بابا و مامان رفتین باغ لاله

باغ لاله نزدیک گچسر باغ بسیا قشنگ و زیبای

امیدوارم عمر تو عزیزم مثل گل نباشه

ولی خودت مثل گل زیبا و خوش عطر باشی

بچه ام تازه از خواب پاشده

 

 این هم من میون کلی گل

این بابای جونم که کنار من شیر نخوره هم قد من شده

اگه می خواین ببینید باید به ادامه مطلب کلیک کنید

 

دیدی گفتم تو صفحه بعد من وبابا جونم رو می بینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

marjan
20 آبان 91 10:14
سلام مامان محمد چقدر پسر خوبی دارید خیلی آرام به نظر می رسه
چقدر خوب که گذاشته دارن موهاشو کوتاه می کنه









مرسی مرجان جون که نظر دادی دوست دارم