محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
امیرامیر، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

محمد و امیر عزیز دل

مهمان جدید

1392/2/30 12:35
نویسنده : مامان محمد
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای محمد چند روز پیش رفتم سونو گرافی محمد هم پیش بابا جون ماند رفت پارک کلی هم بهش خوش گذشتهورامامان هم رفت دکتر تا از سلامت بچه مطمئن بشه وقتی هم امدم محمد با اون زبان بچگی گفت ملالکت باشه مامان جون قلبو کلی هم من و بوس کرد حال ما داریم میشیم یک خانواده چهار تاییخجالتتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مهساجون ومحمدمعین جون
31 اردیبهشت 92 8:58
سلام ملاکت باشه مامانی
تبریک میگم مبارکه دوباره مامان شدنت


مرسی دعا کنید که این دوران طولانی هم تمام بشه و خدا به من صبر بده
عکس نی نی خودت رو پیدا کن
31 اردیبهشت 92 9:01
سلام مامانی خوشحال شدم بهمون سر زدی چرا ادرس عکس گل پسری رو ندادی منتظرم زودی بیا وادرس رو از توی عکس های اپلود شده برام بزار لطفا نام شهر وتاریخ دقیق تولد پسملتون در ضمن نینی دوم که اومد حتما عکسش رو هم بزار برام
مامان سحر
31 اردیبهشت 92 20:35
به به مبارکت باشه مرجان جونی عزیزم امیدوارم به سلامتی به دنیا بیاد چند وقتته؟


مرسی سحر جون هنوز اوایل چون محمد خیلی ذوق کرد توی وب نوشتم هنوز خیلی دیگه مونده خدارو شکر
باباي محمد
2 خرداد 92 13:25
عزيزم مباركت باشه؛ اميدوارم خوب و خوش سلامت باشي.
مامان نیکا
6 خرداد 92 11:07
سلام به سلامتی خداروشکر که خیالت از سلامتی نی نی هم راحت شد. ایشالا همیشه سالم و سرحال و دلخوش باشید. محمد رو ببوس
صبا
15 تیر 92 0:40
سلاااااااااااااااااااااااااام آپمخیلی خوشحال میسم سر بزنید ونظر بدید
صبا
29 آذر 92 22:17
سلام به شما.حالتون خوبه؟ببخشین من سر نزدم..یه کم گرفتارم...یه خواهش دارم لطفا اگه اومدین وبم حتما تو قسمت آدرس..آدرس وبتونو بذارید...متشکرم... راستی حال محمد جون خوبه؟سلام به همه خانواده گرامی برسونید... و شب یلداتونم مبارک...دوستتون دارم... چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید و سلامت . . . یلدا مبارک