محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
امیرامیر، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

محمد و امیر عزیز دل

کلاس

1392/4/10 15:41
نویسنده : مامان محمد
307 بازدید
اشتراک گذاری

محمد جان من این مطالب برای شما می نویسم تا یک روز بدانی چه روزهای شادی با هم داشتیم عزیزم حدود یک ماه و نیم که داری با من می آیی سر کار یعنی سر کلاس مامان جون شما عضو ثابت کلاس منی خوشحالم که سه تای با هم میریم سر کلاس (من و شما ونی نی ) شما اینقدر آرامی که حدود نیم ساعت آخر که میشه میگی مامان بابا زنگ زده میگه من امدم خونه الهی من قربون این شیرین زبونیت بشم تو اینقدر صبوری از خدا می خوام که نی نی هم مثل شما باشه تازه کلی هم دوست پیدا کردی البته بزرگتر از خود شما ولی خوبی اینکه پسر مثل شما عزیز مامان بهتر بدانی که کلاس خودت هنوز یادم نرفته وقتی زمان کلاس خودم تمام شد حتما میذارم کلاس خلاقیتقلب

totalgifs.com amor gif gif 32.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

صبا
10 تیر 92 20:26
سلام وب عالی ایهمنم اومدم دیدید؟
خیلی خوب بود ایشالا بازم میامبه همراه


مامان صبا
10 تیر 92 22:21
امیدوارم میوه ی نازنین زندگی شما موفق بالنده وسربلند زیر سایه ی شما با خوشبختی زندگی کند وشاهد موفقیت های او باشید.
وب شما بسیار زیبا ودارای مطالب
خواندنی ودل انگیز است ممنون از دعوت شما


متشکرم مامان صبا بازم به ما سر بزنید
آوا
12 تیر 92 20:46
سلام خاله جون یه سر میاین وبلاگ من آخه تو برنامه نقاشی نقاشی شبکه پویا شرکت کردم و حالا میخوام بهم رای بدین دوستون دارم
مامان صبا
16 تیر 92 16:21
به شما تبریک می گم خیلی زیبا می نویسید و زیبا با گل زندگی تون صحبت میکنید لذت بردم.
مامان آوا
19 تیر 92 0:05
ممنون خاله جون خوب و مهربون
بابائي محمد
22 تیر 92 17:42
سلام؛
بابا جان كمي از عكسهاي محمد جانمان بگذاريد. دوستان مستفيذ بشوند.


چشم بابا جون اگه پسر شما عکس بندازه ماهم می ذاریم توی وبشون
مامان ساینا
31 تیر 92 0:00
سلام محمد جونم آفرین چه پسر آقایی امیدوارم همیشه موفق باشی و مامان و اذیت نکنی لطفا به ساینای منم رای بدین ممنون میشم


بله حتما که رای می دیم
صبا
1 مرداد 92 0:44
سلام،خوبین؟به وبی که گفتین سر زدم.چطور میتونم به آقا محمد گل رای بدم؟کد و شماره پایمکو تو وبم بگید تا به پسر گل شما هم رای بدم