محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
امیرامیر، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

محمد و امیر عزیز دل

شیرین زبانی

1392/5/24 0:34
نویسنده : مامان محمد
528 بازدید
اشتراک گذاری

محمد جونی چند روز پیش روی یک زمین صاف افتاد زمین اگه همیشه می دوید این بار آروم تر بود پسر خوبی ولی چشمتون روز بد نبینه چنان افتاد دست و پا و لبش  زخمی شد و کلی گریه گریهاول من هم کلی ناراحت شدم ولی جلوی خودم گرفتم به محمد گفتم که مردها گریه نمی کنن و شما هم یا علی بگین بلند شو با کلی گریه بلند شد من هم براش توضیح دادم من هم بچه بودم می خوردم زمین و بلند می شدم ولی گریه محمد انگار تمامی نداشت من بغلش کردم گفتم الهی دردت بخوره توی جون من محمد هم در جواب من با اون حالتی که گریه می کرد گفت:اگه درد من بخوره توی جان تو هم تو گریه می کنی هم نی نی من که این و دوست ندارمتعجباون لحظه که محمد به من این حرف زد نمی دوانستم ببوسمش گریه کنم فقط از ته دلم از خدا رو شکر کردم که این بچه به این خوبی به من داده قلبقلب

Love Divider Graphic for Facebook

قبل از اینکه شما بخورین زمین رفتیم نانوایی نان بگیریم آقای نانوا داشت چونه نان می گرفت و خمیر درست می کرد محمد رفت بهش گفت می شه بگین شمادارین چی کار می کنید آقا گفت دارم نان درست می کنم محمد در جواب آقا نانوا گفت:آقا این آرد به این هم خمیر با هم تبدیل می  شه به نان این طوری بگین چشمکمن که مامانش بودم تعجب کردم آقا نانوا همیطوری وا ماند که چی بگه و کلی  مردمی که توی صف بودن خنده شون گرفت از این شیرین زبونی محمد جونی متفکر برای همین شما همینطور هی هی می افتید محمدجونی خدا شما رو حفظ کرده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دخترخاله مهشید
27 مرداد 92 22:46
بعدشم که خونه بانو محمد منو دید تا خواستم بهش دست بدم کف دستشو بهم نشون داد گفت:ببین خوردم زمین.نمی فهمی دستم درد می کنه نمی تونم دست بدم؟

بله دختر خاله همه دختر حساس ولی برای این مورد ایشان حساس و لطیف چه کنم
مهسا
2 شهریور 92 14:11
محمد جون لینک شد.
صبا
12 شهریور 92 12:32
ایستاده.. و.. لبخند زنان! پایش را.. رویِ گلویم فشار میدهد.. تنهایی! به روزم لطفا سر بزنید......
بابائي محمد
15 مهر 92 17:20
عزيزم همه بچه ها شيرين زبونن. منم مثل تو قربونه پسرمون مي روم .
براش دعا كن و مواظب چشم باش.
اميدوارم بزرگسالي هم اينگونه باشد. البته به تربيت ما خيلي بستگي داره.



بله بله حق با شماست