محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
امیرامیر، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

محمد و امیر عزیز دل

سرباز بازی

1392/9/7 15:21
نویسنده : مامان محمد
553 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها چون من یک مقدار سنگین تر شدم مجبورم با محمد نشستنی بازی کنم این سرباز بازی با محمد که ایشان خیلی دوست دارن مخصوصا که این دایناسورها رو که می یاره کلی با آنها بازی کودکانه می کنیم

البته امروز خواب دیده بود که من یکی از دایناسورهاشو خوردم کلی بلند شد گریه و زاری و ناراحتی که تو دایناسور من خوردی هر چی من می گم این خواب بود باز هم قبول نکرد بعد از دوساعت ونیم که با من قهر بود آشتی کرد دوست شدیم با هم بازی کردیم بچه ها عجب دنیای دارن

animated gif of toys- robot

 

 

 

 

من دارم هفته های آخر می گذرانم با محمد رفتم دکتر کلی هم توی مطب به ایشان خوش گذشت کلی کاکائو از خانم دکتر گرفت دکتر برای من هفته 37 تشخیص داد که حدود دو الی سه هفته دیگه نی نی ما به دنیا می آید

لازمه که از بابای محمد تشکر کنم توی این دوران خیلی کمک به من کرد بیشتر با محمد بود حتی دیشب با اینکه روزه بود بعد از افطار محمد برد دوچرخه سواری که مبادا حوصله اش سر بره

با با جون از ته دلم ازت متشکرم من و محمد کلی شمارو دوست داریم

24

totalgifs.com bicicletas gif gif 32.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساینا
9 آذر 92 17:09
به به مامان محمد دیگه نزدیکه که یه نی نی نازه کوچولو موچولو به خونوادتون اضافه بشه به سلامتی انشاالله فارغ بشین ما حتما واسه دیدین این نی نی خوشگل میایما متشکرم سحر جون قدمتون رو چشم بفرمایید