محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
امیرامیر، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

محمد و امیر عزیز دل

روز بدون تلویزیون

1391/10/11 19:57
نویسنده : مامان محمد
345 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 10 دی 91 از صبح که بلند شدیم سعی کردم محمد کمتر تلویزیون تماشا کنه به از یک صبحانه که به قول خودم معمولی براش یک سبزی پلو ماهی درست کردم که خود محمد هم کمک کرد و کلی ذوق کرد خلاصه این پسری ما هم فقط ایگار دوست داره فقط ماهی خالی بخوره من هم با بازی هم شده به ایشون برنج هم دادم بعد به من گفت مامان نمی خوای با کامپیوتر کار منی امروز کارنکردی من هم کلی بهش خندیدم  گفتم باشه ولی خیلی کم با کامپیوتر کار کردم با هم رفتیم برای محمد رنگ انگشتی گرفتیم  از دم مغازه می گفت مامان مرسی که برای من نقاشی گرفتی کلی بازی و روی

دیوار هم یک پارچه زدم و اون هم نقاشی کشیدعجب روز بدون تلویزیون خوب و آرامش بخش

محمد جونی امروز هم مثل روزهای دیگه با اینکه با شیطنت زیادت من رو بعضی مواقع ناراحت می کنی ولی باز هم از اعماق وجودم دوست دارمlove couple 03

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان سويل و اراز
11 دی 91 13:31
سلام دوست عزيز از اينكه به وبلاگمون سرزديد ممنون اولش از درخواستتون فكر كردم شوخي ميكنين ولي الان كه مطلبتونو خوندم متوجه شدم لازم دارين اگه پيدا كنم چشم ميذارم بازم سر بزنين من بيشتر وقتا اپديتم
نیوشا
13 دی 91 23:25
واییییییییییییییییی عزیزم چه خوش مزه است این پسمله
آخیییییییییییی دوسال و نه ماه...
خیلی خوشحال شدم وقتی ایمیلتون دیدم... هنوز اکباتان هستید؟ آخه من بعد از مدت زمان کلاسمون شما رو ندیدم متاسفانه...
من شما رو تو وبلاگم لینک کردم تا اگه دوست داشته باشین با هم در ارتباط باشیم..


مرسی که نیوشا جان به وب محمد سر میزنی و اون رو توی دوستان خودتون قرار دادی
هیراد و عمه لیلاش
23 دی 91 17:49
سلام سلام صد تا سلام
اومدیم یه خبر خوب بدیم
به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم

باز هم از لطفتون ممنونم
همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم


همیشه شاد و اول باشی عریزم