محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
امیرامیر، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

محمد و امیر عزیز دل

عید سعید فطر

1392/5/17 16:35
نویسنده : مامان محمد
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای محمد جونی فردا عید فطر یک ماه مهمان خدا بودیم خدای که این بهترین فرشته  زیبا به من  داده و افتخار این داشتم که محمد جونی به نحوه احسن بزرگ کنم همیشه شاکرش بودم هستم خیلی برام جالب که خودم وقتی دلم می گیره رو می کنم به آسمان از خدا می خوام کمکم کنه محمد که داره بزرگ میشه مثل خودم وقتی می ریم بیرون تا یک آسمانی که بدون ساختمان می بینه سریع دستاشو می بره توی آسمان دعا می کنه قربونت بشم پسر گلم ماچ

بابای شما از فردا تا یک هفته تعطیل دیگه شما می توانید صبح که از خواب بلند می شید دیگه نمی گین بابا کجاست تازه کلی برای شما برنامه ریزی کردیم که به شما توی این یک هفته خوش بگذره

عید سعید فطر به همه دوستای محمد تبریک می گم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سجاد
18 مرداد 92 13:05
عید سعید فطر بر شما و خانواده ی عزیزتان مبارک
دختر خاله مهدیه
18 مرداد 92 22:40
محمد دادش گلم عید فطر مبارک.


به به خانم خانم ها به ما سر زدین مرسی لطف کردین
دخترخاله مهشید
18 مرداد 92 22:43
عیدت ملالک محمدجون.امیدوارم تو این 1هفته بهت خوش بگذره

بله به ایشان که کلی داره خوش می گذره مرسی از اینکه به ما سر زدین
صبا
30 مرداد 92 13:24
سلام آپم خوشحال میشم سر بزنین
صبا
9 شهریور 92 14:53
در این دنیا سراب محکوم است به پوچی

پرستو محکوم است به کوچ کردن

شمع محکوم به اشک ریختن

خار محکوم به تنهایی

روز محکوم به غروب کردن

شب محکوم به رسیدن

قلب باهمه پاکی محکوم به دوست داشتن...



احساسات منو کشته عزیزم
بابائي محمد
15 مهر 92 17:24
احساس مي خواهي من مي تركونم. در اين دنيا همه محكومند به فنا ولي زيبائي اين فنا در انتهاي بقاي آنست . دنياي دني فاني راه بقا است و اين است جذابيت اين عالم و رندان دريابند اين دني را و اينگونه افسانه شدند و باقي. خوب رئيسم كارم داره بقيش بعدا