محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
امیرامیر، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

محمد و امیر عزیز دل

مهد کودک

1393/7/30 2:18
نویسنده : مامان محمد
671 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها روزگار جالب بیاد ماندنی برای هر مادری می توانی باشه محمد جونی وارد یک محیط کاملا متفاوت از منزل با قوانین خواص خودش من جزء مادرهای بودم که مخالف سرسخت مهد کودک برای فرزندم بودم ولی حالا که محمد عزیزم وارد این محیط شدم خیلی خوشحالم چون احساس می کنم براش لازم بود این روزها کلی سر من و محمد شلوغ

این هم  اولین عکس که داخل مهد مربی محمد جونی از اون گرفته تا یادگاری بمانه

دست خاله لیلا درد نکنه

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان نازنین زهرا
30 مهر 93 4:38
سلام امیدوارم محمد جون بهترین مدارج علمی را طی کنه وهمیشه شاد باشه متشکرم خانمی
شادي
8 آبان 93 3:48
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! _____________________
Mahshid
14 آبان 93 23:06
Daneshgah raftanet aghaaaa