محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
امیرامیر، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

محمد و امیر عزیز دل

روز دختر

1392/6/16 23:57
نویسنده : مامان محمد
493 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز دختر و تولد حضرت معصومه محمد جون من هم به دختر خاله هاش زنگ زد به اونها گفت که روز دختر ملالک باشه

totalgifs.com bonecos-massa gif gif 041.gifاین گلهای قشنگ برای دختر خاله های محمد

وضعیت خودم هم توی این چند وقت یک مقدار بحرانی شده با کمر درد گرفتگی عضلات درگیرم محمد هم میره میاد میگه این نی نی بغل من ،من کمر درد می کنه یا میاد سرش میذاره روی پام یک دفعه بلند می شه این نی نی زد توی سرم ای وای از دست این نی نی که به دنیا نیامده تازه شب که میشه مامان تو پیش من بخواب نی نی توی تخت من ،من هم بغلش می کنم کلی بوس می کنم قلب

امروز رفتیم با هم بیرون برای خودش اسباب بازی انتخاب می کنه که چی می خواد نی نی براش بیاره بستنی سفارش میده نمی دونی چه کارهای که نمی کنه تازگی که منتظره سوغاتی خاله اش که از مشهد گرفته براش که هر روز به من می گه ولی راه خونه خاله محمد دور برای من کلی سخت مخصوصا با این کمر درد که الان دارم راستی این عکس محمد انتخاب کرد زمانی که سوغاتی می گیره

0-1a-19mannetje-kip1.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دخترخاله مهشید
18 شهریور 92 20:39
ممنون عزیز دلم.سوغاتیتم که گرفتی!به مامان و بابا ندیشا!خرابش میکنن.هروقت نینی اومد به اون بده با هم بازی کنید.


مرسی واقعا سوغاتی باحالی کلی ذوق کرده میزنه میگه چشمم ضعیف نشه از خاله متشکریم
دخترخاله مهدیه
18 شهریور 92 20:40
خیلی ممنون داداش گلم.


تو عزیز خاله ای با این شکللک جالبت محمد کلی خوشحال شده
دخترخاله مهشید
20 شهریور 92 23:46
سلام خاله،سلام محمد،سلام بابای محمد.من دانشگاه قبول شدم.خییییییییلی خوشحالم.خواستم شادی خودم و خانوادمو با شما تقسیم کنم.

مهشید جان بهتر خبری بعد از مدتهای به من دادی خبر قبولی شما بود که از ته دلم خیلی خوشحال شدم
بابائي محمد
15 مهر 92 17:17
بابا تكليف منو مشخص كنين روز زن بايد تبريك بگم يا روز دختر

البته به خانمها باشه فقط كادو را مي گيرن به مناسبتش كاري ندارن .



ای بیچاره این باباها که هیچ وقت روز اینها نمی شه
سجاد
15 مهر 92 23:18
سلام . روز جهانی کودک مبارک . هدیه ای ناقابل از طرف سجادکوچولو واسه دوستان خوبش به مناسبت روز کودک .