محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
امیرامیر، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

محمد و امیر عزیز دل

سرگرمی

1392/6/27 2:28
نویسنده : مامان محمد
580 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای محمد می دانم خیلی تنبل شدم توی خاطرات محمد تازگی خیلی بدنم بی حس می شه و خیلی زود خسته می شم هفته گذشته محمد و یکی از دوستاش با مامانش رفتیم پارک ارم کلی هم خوش گذشت که حتما عکسهای محمد  می ذارم توی وبش 16.gif

محمد جونی این هفته باباش شب تولد امام رضا رفت مشهد کلی برای من و محمد دعا کرد تازه یک گل خوشگل هم برای محمد آورد Click to get cool Animations for your MySpace profileبه حدی محمد خوشحال شد که می گفت این گل نگه بداریم تا ماشین عروس با این درست کنیم این بچه ها چه فکرهای که نمی کنن

فردا روز تولد من محمد به من می گه دوست داری برات کیک بخرم خودم شمع بذارم فوت کنم حالا بیا بچه بزرگ کن

حال بذارین خودم به خودم تبریک بگم چون همگی خوابن من بیدار چون خیلی کمرم درد می کنه بیخوابی زده به سرم گفتم بیام توی وب محمد

کارت پستال تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

صبا
27 شهریور 92 13:37
سلاااااام خانم برغمدی ممنون از ایمیل های جذابتوووون و امید وارم محمد جان هم پیروز باشن....
من مطالب جدید گذاشتم خوشحال میشم.تشریف بیارین.
ممنون


حتما مرسی از تبریک تولدم شما هم پایدار باشید
سجاد
27 شهریور 92 23:05
سلام . بیاین تو و آهنگ جدید کلاه قرمزی رو دانلود کنین
مامان پوریا جون
29 شهریور 92 1:07
وبلاگ قشنگ و یک گل پسر ناز دارین .لطفا به وبلاگ آقا پوریا جوانمرد کوچک هم یه سری بزنید و نظرتون را واسمون بگذارین.



متشکرم از نظرتون چشممم سر می زنیم
مامان ساینا
29 شهریور 92 22:45
سلام مامان محمد جون تووووووووووووووووولد تووووووووووولد تولدت مبارک
انشاالله 100 ساله شی کنار بچه های نازت و همیشه سایت صمیمی و گرم بالای سرشون باشه امیدوارم زودتر هم به سلامتی فارغ شی تا از این درد های شیرین راحت شی


متشکرم مامان ساینا شما هم همیشه سللامت و پایدار باشید
مهشید
29 شهریور 92 23:10
سلام خاله جون.تولکت مبارک.


مرسی دانشجو
بابائي محمد
15 مهر 92 17:14
عزيرم؛ تولدت مبارك اميدوارم سلامت باشي و خرم.
ماماني تولدت ملالك


مرسی عشقم
سجاد
27 تیر 93 1:19
سلام . پیشاپیش شهادت امیر مومنان را تسلیت عرض می کنم . با پست های ویژه ماه رمضان آپم ... منتظر حضور گرم شما هستم .